dinsdag 27 november 2012

Streetfashion


Het is best interessant hoe sommige mensen er dagelijks eruit zien.
Alles moet er tot aan de puntjes perfect verzorgd uit zien.
Zo ben je bezig met je schoenen, broek, top, vest, accessoires en noem maar op. 
Er zijn mensen die het heel leuk vinden om veel aandacht te besteden aan hun uiterlijk.
Ze doen dat elke dag met plezier.
Ik vind mezelf stylen heel leuk maar dagelijks doe ik het niet. 
Ik kleed me naar hoe ik voel.
Als ik heel moe ben dan ga ik mijn meest comfortabele kleding uit de kast pakken.
En loop ik zonder make-up naar buiten met opgestoken haar.
Maar als ik echt zin heb om mezelf te stylen, dan ben ik opgemaakt, haren geföhnd en ben ik een tijdje bezig met het uitkiezen van een leuk kleding setje.

Hieronder heb ik een paar foto's van een paar Bloggers en beroemdheden hoe zij dagelijks gekleed zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten