vrijdag 16 november 2012

Makeup

Vandaag wil ik het over mijn dagelijkse make-up hebben.
Ik heb niet elke dag make-up op want daar heb je niet altijd tijd voor. 
Maar wat ik meestal doe:
Eerst breng ik mijn M.A.C foundation aan en daarna de bijhorende concealer.
Vervolgens teken ik m'n wenkbrauwen in met een Eyebrow pencil van YVL.
Ik gebruik twee verschillende kleuren oogschaduw. Eentje gebroken wit voor onder mijn wenkbrauwen en in de hoek van mijn oog gebruik ik licht bruine tinten om het naturel te houden.
Wat niet mag ontbreken bij mij is de eyeliner met een mooie vleugel aan het eind.
Daarna doe ik wat mascara op me boven en onder wimpers, maar niet te veel! 
En als laatst doe ik een beetje blush op.

Over het algemeen hou ik heel veel van eyeliner.
Je ogen zien er strakker uit en mooier.

NAKED, heeft hele mooie natuurlijk bruine tinten oogschaduw.

Zo zien je ogen eruit met natuurlijk bruine tint oogschaduw en gebroken wit onder de wenkbrauw.






                   Kus Insieh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten